همراهان رئیس جمهور در هلی‌کوپتر چه کسانی بودند؟ + اسامی جزئیات جلسه پوتین با سفیر ایران درباره حادثه بالگرد رئیس‌جمهور | سلام من را به رهبر معظم انقلاب برسانید بیانیه وزارت امور خارجه درباره حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور منتشر شد تماس مراجع عظام تقلید با رئیس دفتر رئیس‌جمهور رصد لحظه به لحظه پهپاد آکینجی در جستجوی هلی‌کوپتر رئیس جمهور + لینک آنلاین جهاد اسلامی: با نگرانی پیگیر سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران هستیم سقوط پهپاد رزمی آمریکایی «ام کیو ۹» در مرکز یمن درباره آکینجی، پهپاد ترکیه که برای جستجوی بالگرد حامل رئیس جمهور به ایران آمد + عکس و مشخصات فنی بایدن پس از حادثه بالگرد رئیس جمهور ایران، تعطیلات هفتگی خود را لغو کرد روسیه ۲ هواپیما همراه با بالگردهای ویژه و ۵۰ نیروی امداد حرفه‌ای اعزام می کند حضور پدر آیت‌الله آل هاشم در دفتر ایشان + فیلم وزیر خارجه ایتالیا: در حال پیگیری تحولات حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران هستم سرکوب تظاهرات صهیونیست‌ها در تل‌آویو + فیلم دستیار پوتین در تماس با مخبر: روسیه با تمام قوا کنار ایران است فرمانده سپاه عاشورا: حدود ساعت ۱۵:۳۰ امروز آیت‌الله آل‌هاشم تماس گرفت و گفت ما سانحه دیدیم کمک برسانید + فیلم ارتباط تلفنی رئیس جمهور عراق با مخبر در پی سانحه بالگرد رئیس جمهور واکنش روسیه به حادثه بالگرد حامل سیدابراهیم رئیسی واکنش سوریه به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری ایران وزارت خارجه ونزوئلا: مادورو خبر مربوط به بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کند
سرخط خبرها

حماس: اسرائیل شروع به عقب نشینی از شمال غزه کرده است | آمریکا کاملا در تجاوزات به غزه شریک است

  • کد خبر: ۲۰۴۷۹۸
  • ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
حماس: اسرائیل شروع به عقب نشینی از شمال غزه کرده است | آمریکا کاملا در تجاوزات به غزه شریک است
عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس گفت: اسرائیل شروع به عقب نشینی از شمال غزه کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، اسامه حمدان عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که ترور شهید صالح العاروری نایب رییس دفتر سیاسی حماس در بیروت از سوی رژیم صهیونیستی باعث شکست مقاومت نمی‌شود و تاثیری روی عزم آن ندارد.

حمدان افزود: پس از ۹۳ روز جنگ علیه غزه نزدیک به ۴ درصد از ساکنان این باریکه، شهید، زخمی یا ناپدید و بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار فلسطینی ساکن نوار غزه نیز از خانه و کاشانه خود آواره شده‌اند. همچنین در این مدت ۱۰۹ خبرنگار به شهادت رسیده‌اند.

عضو ارشد جنبش حماس ادامه داد: مقاومت با اشغالگران اسرائیلی در حال مبارزه است و اثبات کرده که کنترل روند نبرد را در اختیار دارد. وضعیت نیروهای مقاومت در تیپ شمال و تیپ غزه خوب است و به مقاومت در برابر دشمن ادامه می‌دهند.

وی گفت: دشمن نتوانسته هیچ دستاوردی را به ویژه در خصوص هدف‌هایی که مشخص کرده بود، کسب کند. مبارزان مقاومت در کرانه باختری ثابت و استوار هستند و به دشمن آسیب وارد می‌کنند.

حمدان افزود: مساله کوچاندن ملت فلسطین به صورت منزجرکننده‌ای در قالب مهاجرت داوطلبانه در حال تکرار است. سرزمین ما تنها یک سرزمین فلسطین و برای ملت فلسطین خواهد بود.

عضو ارشد جنبش حماس ادامه داد: کسی که سرنوشت فلسطین، سرزمین و حکومت آن را مشخص می‌کند تنها ملت فلسطین است.

وی ادامه داد: تداوم تسلیح رژیم صهیونیستی از سوی دولت آمریکا این موضوع را اثبات می‌کند که این کشور در جنگ علیه غزه سهیم است.

اسامه حمدان گفت: با توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به سرزمین های ما و به رسمیت شناختن حقوق مردم فلسطین منطقه به امنیت و ثبات خواهد رسید.

وی افزود: غزه تنها بخشی از یک کشور کاملا مستقل فلسطین با پایتختی قدس شریف خواهد بود. ما از شکایت کشور آفریقای جنوبی در دیوان بین المللی دادگستری علیه رژیم اشغالگر قدس قدردانی می کنیم.

این عضو ارشد حماس گفت: دولت آمریکا کاملا در تجاوزات به غزه شریک است و ما از آن می‌خواهیم سیاست و موضع خود را در قبال آنچه در سرزمین فلسطین می‌گذرد به‌طور جامع بازنگری کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->